Pogotowie Techniczne

Pogotowie Techniczne

Pogotowie Techniczne dla Wspólnot Mieszkaniowych

 

Wszystkie Wspólnoty Mieszkaniowe, które posiadają zawartą umowę na świadczenie usługi Pogotowia Technicznego, mają zapewnioną pomoc w przypadku nagłych awarii – 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

 

📞 Zgłoszenia należy kierować pod numer: 604 072 260 lub 697 075 260

 

Zasady działania Pogotowia:
► Interwencje obejmują części wspólne nieruchomości i dotyczą awarii wymagających natychmiastowego zabezpieczenia lub naprawy.
► Pogotowie zabezpiecza awarię, aby zapobiec dalszym szkodom. Sama naprawa wykonywana jest niezwłocznie, a jeśli wymaga specjalnych materiałów – w najbliższym możliwym terminie (zwykle w pierwszy dzień roboczy).
Pogotowie nie usuwa awarii w lokalach prywatnych (odrębnych własnościach). W przypadku stwierdzenia, że problem dotyczy wyłącznie lokalu, jego usunięcie i koszty obciążają właściciela mieszkania.
► Zgłoszenia powinny dotyczyć wyłącznie sytuacji istotnych (np. awarie zagrażające życiu, zdrowiu lub mieniu). Sprawy drobne będą usuwane w normalnym trybie przez administratora, co pozwala ograniczyć koszty.
► W przypadku zagrożenia życia lub zdrowia (np. wyciek gazu, pożar) należy bezwzględnie wezwać odpowiednie służby: Pogotowie Gazowe, Straż Pożarną lub inne.

2025 © Copyright all reserved. Created with love by  AdAwards